Vežbe za povećanje penisa

Evo vašeg najkompletnijeg vodiča kroz vežbe za Povećanje penisa.

Potpuno prirodno do povećanja penisa: vežbe za povećanje penisa – 5 najefektivnijih

Da li je veličina penisa uopšte bitna?

To je ono jedno pitanje koje kopka sve muškarce sveta bez obzira na godine i vreme. Muškarci su se oduvek pitali da li je njihova muškost dovoljna i adekvatna za aktivan seksualni život.

Naime, veći penis je ne samo važan za bolji seksualni užitak, već je bitan i za vaše mentalno zdravlje i vaše samopouzdanje.

vežbe za povećanje penisa slika

Nedavno je popularni sajt za odrasle Pornhub sproveo neverovatno istraživanje u formi ankete o veličini polnog organa i tome šta žene preferiraju. Sudeći po ovoj anketi, žene višestruko češće traže termin ‘veliki kurac’ u odnosu na muškarce, što je negde i logično.

A i da se ne lažemo i prihvatimo činjenicu da skoro svi muškarci u nekom momentu požele da imaju veći penis. Mnogi koriste raznorazne kreme kao što je Titan Gel, losione i pomade ne bi li ućarili dinar ili dva. Dakle, ako ste u potrazi za načinom na koji ćete povećati svoj penis, na pravom ste mestu.

Vežbe za povećanje penisai nisu toliko teške koliko se na prvi pogled čini.

Na vrlo jednostavan način možete uvećati svoj omiljeni deo tela bez onih preskupih  krema i losiona. Sve možete ostvariti potpuno sami u svom domu.

Da, dobro ste pročitali.

Postoje određene vežbe kojima ćete ukoliko ih izvodite na pravi način ostvariti jače i veće erekcije. Nastavite sa čitanjem i naučite kako da ih izvodite i pomognete sebi iz topline sopstvenog doma.

1. Istezanje

Istezanje je jedan od najpopularnijih načina kojim možete ostvariti povećanje sopstvenog penisa. Ove vežbe za povećanje penisa se izvode jednostavno i potrebno vam je svega 5 minuta za njeno izvođenje.

Kako se pravilno izvodi: Nežno uhvatite penis tik iza glavića. Neka hvat bude dovoljno čvrst, a opet ne previše.

Nakon toga lagano započnite sa povlačenjem penisa u pravcu svojih kolena.

Ponavljamo, ne stiskajte sumanuto, lagano i osetićete istezanje tela penisa bez ikakvog osećaja bola ili bilo kakve neprijatnosti.

Taj položaj zadržite 20 do 30 sekundi, a onda vratite penis u prvobitni položaj i sada ga povucite u kontra smeru, ka pupku.

I tu je neophodno da zadržite 20 do 30 sekundi.

Opet se vraćamo u neutralu, pa zatim u levo, a potom i u desno.

Dakle u svakom položaju neophodno je zadržati penis nekih pola minute. Vratite penis u neutralu i malo odmorite. Ova vežba traje samo pet minuta i može se izvoditi bilo kad i bilo gde.

2. Rotirajuće istezanje

Ova vežba je slična prethodnoj samo sa jednim malim dodatkom. I ona je gotova za samo 5 minuta i vrlo je jednostavna.

Kako se pravilno izvodi: I kod ove vežbe penis hvatamo tik iza glavića i povlačimo u dalj.

Osetićete istezanje ali nikako bol.

Sada iz tog položaja pokušajte da pravite polukružne pokrete ne puštajući hvat i stepen istegnuća.

Desnom rukom vrtite u jednom smeru, recimo u smeru kontra kazaljki na satu, a levom u smeru kazaljki na satu. Jedna rotacija bi trebalo da traje minimum 30 sekundi, a neophodno je odraditi bar tri rotacije u svakom smeru.

3. Jelqing tehnika (tehnika muže)

Opet, vrlo jednostavna ali jako zahvalna vežba. Očas posla će poboljšati čvrstoću vašeg penisa kao i njegovu dužinu.

Kako se pravilno izvodi: Pobrinite se da je vaš penis u polu dignutom stanju i spremite neko ulje za masaži, kremu ili vazelin.

Uhvatite penis palcem i kažiprstom u samoj bazi i držite čvrsto.

Zatim lagano ravnomernim pritiskom počnite da se krećete ka glaviću.

Zaustavite se kad dođete do glavića i resetujte pokret. Ovo se vodi kao jedan Jelq i trebalo bi da traje 2 do 3 sekunde.

Na ovaj način pokretima poput muže cedite krv ka vrhu penisa i tako ga dodatno stimulišete. Ponovite ovaj proces i naravno budite pažljivi.

Pri izvođenju ove vežbe ne biste smeli da osećate nikakvu bol.

4. Kegelove vežbe

Kegel će vam pomoći da nikada više ne iskusite mlitavu ćunu.

Praktikovanjem ovih vežbi ćete dobiti jače i dugotrajnije erekcije jer ćete poboljšati prokrvljenost penisa. Ove vežbe traju nešto duže i trebaće vam ukupno oko 30 minuta za njihovo izvođenje.

Kako se pravilno izvodi: Najpre, morate uspešno identifikovati vaš PC (Pubococcygeus) mišić.

Najbolja metoda identifikacije ovog mišića je da prilikom mokrenja zaustavite mlaz.

E baš taj mišić koji je zaustavio mlaz je Pubokokogeni mišić.

Sada njega i bez mokrenja znate i možete manipulisati njime. Kontrakujte ga i zadržite oko 5 sekundi, pustite, napravite malu pauzu pa ponovite.

Ovu vežbu možete ponavljati koliko god puta u toku dana. Trebalo bi je svakako izvoditi minimum 30 minuta na dan kako bi se primetile promene i poboljšanja erektilnog stanja.

5. Kontra streč

Kontra istezanje ili kontra streč je poslednja vežba koju ćemo vam pokazati. Kao i kod prethodnih, ništa nije komplikovano i ne traje dugo, svega 5 minuta na dan.

Kako se pravilno izvodi: Hvat je sada već standardno ispod glave penisa, ne prejako, ne preslabo.

Sada sa drugom rukom uhvatite samu bazu penisa u nekakav OK hvat (kao da rukom gestikulirate OK).

Obe ruke kada ostvare zadovoljavajući hvate treba da započnu sa pokretima u kontra smeru.

Recimo, glavić vucite nagore, u smeru pupka i glave, a bazu ka kolenima, naravno sve dok je moguće da je sam proces bezbolan.

Trebalo bi da osetite istezanje a ne bol. Zadržite položaj oko 30 sekundi pa se opustite.

Ponavljanje izvodite po želji, a kada smatrate da je dosta, opustite se i dajte penisu vremena da se odmori.

Kao i svakom mišiću, za pravilan rast neophodan je napor, ali možda i bitnije, odmor kako bi se pravilno razvio.

Summary
Pet najboljih vežbi za povećanje penisa - Kako ih izvesti
Article Name
Pet najboljih vežbi za povećanje penisa - Kako ih izvesti
Description
Postoje oni koji će vam reći da, baš kao što možete istegnuti tetive ili ojačati mišiće potkolenice, imate podjednaku kontrolu nad veličinom svog penisa . Zapravo, su u pravu - vežbi za povećanje penisa danas ima puno na internetu.
Author